Sunday, February 5, 2012

...tema...tema...tema....???

....for those who will married dis year...i think now uolls mesti tgk cbuk buat preparation for dat day rite?? same goes to me..but i think i still rilex wpun skrg duk serabut bagai....xtau mana satu nk mula dulu...biasanya bila nk kawen ni mesti cibuk cari tema kan?? 

bab tema n main ngan warna ni mmg aku surrender coz aku buta warna..huhuhu..seyes..xpandai nk match kaler..ceruk blog n bntuan mr google ku cari tema wedding tuk 2012...sume cantik2..tapi mesti pikir..padan ke ngan warna kulit aku ni n incik tunang???wahhh susah2..

majalah pengantin pun dah muak aku tengok..huhu..then..nk tau..kitaorng bleh buat keputusan on da spot...OREN!!! ni masa dlm kete b4 sampai salem aziz...ok incik tunang kita ambik oren k..hehe..(xke tau yang oren tu sgt2 la menyala..haha) 
kami tertarik ngan promosi..rm199 dpt isi borang tuk oneymoon ke langkawi...rm499 ke bali...haha..opss...jom kita cari apa yang cantik...fuhh gila la byk betol yang cantik2..tp xreti nk pilih...banyak warna yg kami pilih tp teragak2...lastly dtg dia punya promoter myb boss kot..mmg pndai tngkap costumer la akak ni..tup tap tup tap jap je dpt kain...Warna oren tu???haha xde da....

BELACAN OR FUSHA....
&

GOLD OR BEACH COLOUR



dan utk terakhirnya aku putuskan warna macam ni.....


so??ok x incik tunang??...hehe



No comments:

Post a Comment